Απόκριες;;

Standard

Προς τι το ερωτηματικό αναρωτιέται ο ποιητής. Το ερωτηματικό αναφέρεται στο γεγονός ότι την επόμενη ανάρτηση μπορεί να την κάνω  το Μάρτιο , οπότε τότε ίσως σας είναι άχρηστη.  Θα βάλω δύο ιδέες εδώ, θα σας πω κιόλας τί έχουμε στο μυαλό μας να κάνουμε κι αν το πιέσω ίσως να καταφέρω να αναρτήσω σύντομα. Θα δούμε όμως. Προς το παρον είπαμε να γιορτάσουμε τις απόκριες εναλλακτικά. Έχουμε μπει στη διαδικασία και φτιάχνουμε καταρτια και ιστία και πειρατική σημαία, οπότε θα αναπαραστήσουμε με τα σώματά μας ένα πειρατικό πλοίο και θα παίξουμε πολύ. Τις μάσκες τις έχουμε φτιάξει, μας μένουν οι γάντζοι και τα κυάλια. Βέβαια τις μάσκες τις έχω κάνει και παλιότερα, αλλά εδώ έχουμε άλλο σχέδιο

Φωτογρ. 1446 Φωτογρ. 1447 Φωτογρ. 1448 Φωτογρ. 1449

Να οι πειρατές- ένας πειρατής έχει πράσινη καρδιά-δεν ξέρω γιατί την έχω βάλει , κατα λάθος μάλλον

και εδώ είναι οι ελεφαντούληδες

Φωτογρ. 1452 Φωτογρ. 1453 Φωτογρ. 1454 Φωτογρ. 1455 Φωτογρ. 1456 Φωτογρ. 1457

Ελπίζω η επόμενη ανάρτηση να γίνει σύντομα, φιλιά σε όλους!!!

2 responses »

    • Αχ Τάνια μου, πάντα με τον καλό σου λόγο σ’ευχαριστούμε!!!Το συντριβάνι ήταν ιδέα της Ελενίτσας της συναδέλφου που δουλεύουμε μαζί στο ολοήμερο. Είμαι περήφανη για τη συνάδελφό μου και χαίρομαι που σου άρεσε!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

