Βήματα για τη Ζωή ξεκινάμε από 28..

Standard

Έχω καιρό να αναρτήσω δραστηριότητες των βημάτων , οπότε συνοπτικά παρουσιάζω..

Το μάθημα 28 (Θυμάστε;) είναι ένα από τα αγαπημένα μου μαθήματα που κάνω στο νηπιαγωγείο. Τεστάκια μνήμης και όχι απαραίτητα με τόμπολες. Είχαμε παίξει αρκετά στο : Πριν..μετά. Οπότε σκέφτηκα κάτι άλλο πιο αστείο. Όταν ήμουνα μικρή έβλεπα κάθε απόγευμα σχεδόν (εκτός από τις υπέροχες μέρες που έβγαινα κι έπαιζα λάστιχο με τις φίλες μου) το Μεγάλο παζάρι (χαχαχα). Σε αυτό το τηλεπαιχνίδι είχε μια δοκιμασία μνήμης που μου άρεσε πολύ και την έκανα κι εγώ στο νηπιαγωγείο. Τεστάκι μνήμης με πολλά κριτήρια για να δούμε:

Φωτογρ. 1460 Φωτογρ. 1461 Φωτογρ. 1462

Εύκολο να το καταλάβει κανείς. Έκρυβα με τα ποτήρια τα αντικείμενα και τα παιδιά προσπαθούσαν να βρούν ποιο αντικείμενο είναι κρυμμένο στον αριθμο πχ 7. Αν τα έβρισκαν όλα κέρδιζαν και έπρεπε να βάλουν εμένα να κάνω κάποιο ζώο (είχαν και κίνητρο). Αν δεν τα έβρισκαν έχαναν κι έκαναν εκείνοι κάποιο ζώο. Και έχασα και κέρδισα!!!Κέρδισα διότι μετά έβαλα περισσότερα κριτήρια και μπέρδεψα και τη σειρά οπότε δεν επαναπαύτηκαν στη σειρά που έμαθαν. Είχε γέλιο το παιχνίδι και μου άρεσε  πολύ

Συμπληρωματικά για να διασκεδάσουμε κιόλας μάθαμε κι ένα πολύ ωραίο τραγουδάκι.

Το τραγουδάκι αυτό λέγεται: Η Μύγα  και βρίσκεται στο περιοδικό Παράθυρο στην Εκπαίδευση του Παιδιού, τεύχος 83, Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2013 σελ 14-15.

Ακούσαμε το τραγουδάκι και το επεξεργαστήκαμε.

Φωτογρ. 1463 Φωτογρ. 1465 Φωτογρ. 1468 Φωτογρ. 1470 Φωτογρ. 1471

Οι στίχοι του τραγουδιού είναι οι ακόλουθοι:

Ο Θείος μου ο Πανάγος

κατάπιε μία μύγα

Που έπεσε στο γάλα του

που ούτε αυτός την είδε, ούτε εγώ την είδα

 

Ο Θείος μου ο Πανάγος κατάπιε μια αράχνη

για να πιάσει τη μύγα

που έπεσε στο γάλα του

που ούτε ατός την είδε-ούτε εγώ την είδα

 

Ο Θείος μου ο Πανάγος κατάπιε ένα σπίνο

να φάει την αράχνη

που έπιασε τη μύγα

που έπεσε στο γάλα του

που ούτε αυτός την είδε, ούτε εγώ την είδα..

Ο Θείος μου ο Πανάγος

κατάπιε μία γάτα

για να φέι το σπίνο

που έφαγε την αράχνη

που έπιασε τη μύγα

που έπεσε στο γάλα του

που ούτε αυτός την είδε

ούτε εγώ την είδα…

Ο Θείος μου ο Πανάγος

κατάπιε ένα σκύλο

για να φάει τη γάτα

που έφαγε το σπίνο

που έφαγε την αράχνη

που έπιασε τη μύγα

που έπεσε στο γάλα του

που ούτε αυτός την είδε

Ούτε εγώ την είδα…

Ο Θείος μου ο Πανάγος κατάπιε μία γκλίτσα

για να δείρει το σκύλο

που έφαγε τη γάτα

που έφαγε το σπίνο

που έφαγε την αράχνη

που έπιασε τη μύγα

που έπεσε στο γάλα του που ούτε αυτός την είδε, ούτε εγώ την είδα…

 

Ο Θείος μου ο Πανάγος κατάπιε ένα τσοπάνη

να πάει να σπάσει τη γκλίτσα

που έδειρε το σκύλο

που έφαγε τη γάτα

που έφαγε το σπίνο

που έφαγε την αράχνη

που έπιασε τη μύγα

που έπεσε στο γάλα του

που ούτε αυτός την είδε

ούτε εγώ την είδα…

Ο Θείος μου ο Πανάγος

απ’το πολύ φαΐ

έκανε Μπαμ!!!

Και έσκασε μέσα σε μια στιγμή!

Και τι απ’όλα σώθηκε;

Αλήθεια λέω το είδα

Σώθηκε μόνο η μύγα!!!

Τη μετάφραση έκανε η Μαίη Κοκκίδου, την ευχαριστούμε διότι πέρα από το εκπαιδευτικό κομμάτι που διεκπεραιώσαμε, γελάσαμε απίστευτα!!!

Σχολιάστε

