Βήματα για τη Ζωή 35, 37,39

Standard

Θα μου πείτε αγαπητοί συνάδελφοι: Και γιατί όχι το 36;; Διότι στο 36, δεν έβγαλα φωτογραφίες. Επίσης, όσον αφορά στο 38, δεν έχουμε να προσθέσουμε κάτι νέο, αφού είναι επαναληπτικό.

Ξεκινάμε λοιπόν:

Φωτογρ. 1654 Φωτογρ. 1655 Φωτογρ. 1657 Φωτογρ. 1660 Φωτογρ. 1661 Φωτογρ. 1662 Φωτογρ. 1663

Επίσης ο Βασιλιάς καρνάβαλος, μετατράπηκε σε παιδάκι που φυλάσσει τα δικαιώματά μας και βρίσκεται σε περίοπτη θέση μέσα στην τάξη

Φωτογρ. 1667 Φωτογρ. 1668 Φωτογρ. 1669

Για το 37

Αρχίσαμε να κατασκευάζουμε μια αφίσα με τις ιδέες των παιδιών σχετικά με τη διαχείριση της αναμονής

Φωτογρ. 1740 Φωτογρ. 1741 Φωτογρ. 1743 Φωτογρ. 1759 Φωτογρ. 1760

Έπειτα ζωγραφίσαμε τις ιδέες μας στις ιδεολάμπες

Φωτογρ. 1757

Θυμήθηκα ένα μαγαζί που πουλάει σουβλάκια στη Νέα Ιωνία. Η πινακίδα στο μαγαζί γράφει. Όποιος βιάζεται, μένει νηστικός..Εμείς λοιπόν φτιάξαμε ένα παγωτατζίδικο με πωλητή και ντελάλη και περιμέναμε στη σειρά μας να διαλέξουμε το παγωτό της προτίμησής μας, χωρίς να βιαζόμαστε.

Φωτογρ. 1744 Φωτογρ. 1746 Φωτογρ. 1747 Φωτογρ. 1748 Φωτογρ. 1750 Φωτογρ. 1754

Στο 39 για την αντιμετώπιση των προβλημάτων φτιάξαμε μια αφίσα με στόχους. Στην αρχή είχαμε βάλει ένα προβληματισμένο προσωπάκι στο στόχο, αλλά μετά τις ιδέες μας το προσωπάκι έγινε χαρούμενο

Φωτογρ. 1761 Φωτογρ. 1779 Φωτογρ. 1781

Έπειτα κάναμε τα παιχνίδια που υποδεικνύει το βιβλίο «Βήματα για τη Ζωή».

Βαλαμε σε ένα σάκο διάφορα αντικείμενα και τα παιδιά προσπαθούσαν να βρούν διάφορες άλλες λειτουργίες, εκτός από τις προφανής.

Φωτογρ. 1764 Φωτογρ. 1765 Φωτογρ. 1766 Φωτογρ. 1768 Φωτογρ. 1771 Φωτογρ. 1776 Φωτογρ. 1776 Φωτογρ. 1775

Για  το φακό είπαν:

–Λάμπα παρουσίασης για τρομακτικές ιστορίες

–Αστερισμός

Για το τουβλάκι:

–παγκάκι

–σκεπή

–κολώνα

–σπίτι

–έπιπλο

–σκαλοπάτι

–καμινάδα

–δώρο

–τούβλο

–τρενάκι

Για το γλωσσοπίεστρο:

–πλάστης

–ομπρέλλα

–μπαστούνι

–κλαδί

–γέφυρα

–τραμπαλα

–σκοινί

–τοίχος κλπ

Για το πηρούνι:

–κατσαβίδι

–χτένα

–τσουγκράνα

–ανθρωπάκι

–νύχια

Για το κουτάλι:

–φτυαράκι

–λουλούδι

Για την ξύλινη κουτάλα:

–κούκλα

–μπάλα

–ομπρέλλα

–ρακέτα

–ρόπαλο

–μπαστούνι του γκολφ

Για την κόλλα:

–Μοιάζει με ζελέ

–μοιάζει με μέλι

–μοιάζει με σιρόπι

–σύριγγα με αυτό που έχει μέσα το εμβόλιο

Για το καπέλο:

–κατσαρόλα

–τηγάνι

–βεντάλια

–ντομάτα

–σάκος

–καλάθι

–παιχνίδι

–μαγικό καπέλο

Για το κουβάρι:

–μπάλα

–πουλόβερ

–γιο-γιο

–γιγάντιο σκοινί

–παιχνίδι της γάτας

–κασκόλ

Για την πλαστελίνη:

–φίδι

–καρδούλα

–δεινόσαυρος

–γυμνοσάλιαγκας

–κροκόδειλος

–ουρά κροκόδειλου

–φάλαινα

–κύκλος

–ελέφαντας

–αχινός

–χελιδόνι

–γέφυρα

Έπειτα παίξαμε την τρίλιζα επίλυσης προβλημάτων. Δηλαδή τα παιδιά προκειμένου να παίξουν έλεγαν  μια λύση σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα κι έτσι έπαιζαν εναλλάξ.

Φωτογρ. 1782 Φωτογρ. 1783 Φωτογρ. 1784 Φωτογρ. 1785 Φωτογρ. 1786

Advertisements

4 responses »

  1. Βάλια μου, μου άρεσαν πολύ όλες σου οι προτάσεις. Η ιδέα με τις λαμπίτσες, τον στόχο επίλυσης προβλημάτων, το παγωτατζίδικο της αναμονής, όλα ευρηματικά….Μπράβο. Εξαιρετικές και οι εναλλακτικές σκέψεις των παιδιών για τα αντικείμενα…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s