Βήματα για τη ζωή 40-47 επιλεκτικές δραστηριότητες

Standard

Επιλεκτικά με ένα μικρό φωτορεπορτάζ παραθέτω κάποια βηματάκια από το πρόγραμμά μας. Για να γλιτώσω τις γκρίνιες από την αρχή προειδοποιώ ότι οι φωτογραφίες είναι λίγο χύμα…

40 (αλήθεια-ψέματα)

Η φωτογραφία αδικεί το παιχνίδι , αλλά θα το περιγράψω αμέσως μετά

Φωτογρ. 1860 Φωτογρ. 1863

Είναι δύο ρολά υγείας μπροστά και πίσω. Στη μέση βρίσκεται ένα ανθρωπάκι βγαλμένο από σχέδιο κεντήματος.

Κάθε φορά που τα παιδιά έλεγαν ψέματα για κάτι έβαζαν ένα καπάκι στο πίσω ρολό, ενώ κάθε φορά που έλεγαν αλήθεια έβαζαν ένα καπάκι στο μπροστινό. Έτσι έβλεπαν πόσες φορές μέσα στη μέρα έλεγαν αλήθεια ή ψέματα και έκαναν και τα μαθηματικά τους..

Μάθημα 41  (Προτιμήσεις και λύσεις)

Φωτογρ. 1902

Μερικά από τα σχέδια των παιδιών που παρουσίασαν

42 (Χρονική ακολουθία-Συνέπειες)

Με βάση το παρακάτω παραμύθι εξελίχτηκαν διάφορες δραστηριότητες

Φωτογρ. 1882 Φωτογρ. 1884 Φωτογρ. 1885 Φωτογρ. 1887 Φωτογρ. 1891 Φωτογρ. 1894 Φωτογρ. 1897 Φωτογρ. 1898 Φωτογρ. 1899 Φωτογρ. 1900

Το Μπιγκ-Μπιγκ ένα μορφωμένο έλεφαντάκι ψάχνει να βρει τρόπους για να πάει να συναντήσει τη θάλασσα, την οποία έχει θαυμάσει από τα βιβλία. Συναντάει πολλούς φίλους στο διάβα  του οι οποίοι δεν τον βοηθούν και πολύ . Με τη βοήθεια της τύχης και της γνώσης το ελεφαντάκι φτάνει στον προορισμό του και δείχνει στους υπόλοιπους φίλους του τους θησαυρούς της θάλλασας..

43 (αιτία και αποτέλεσμα, το δείξαμε σε προηγούμενη ανάρτηση

44 (Είναι καλή ιδέα)

Φωτογρ. 2001 Φωτογρ. 2002 Φωτογρ. 2003

Παιχνίδι με καπάκια. Τα κόκκινα καπάκια είναι οι καλές ιδέες και τα πράσινα οι ιδέες που ίσως θέλουνε περισσότερη σκέψη..

46 ( Λύνουμε τα προβλήματά μας μόνοι μας)

Βασικό εργαλείο στο μάθημα αυτό ήταν το βιβλίο της Ρ. Ρώσση Ζαΐρη: Εγώ είμαι η αρχηγός, εκδόσεις Ψυχογιός.

Φωτογρ. 2069 Φωτογρ. 2070

Αφού διαβάσαμε το βιβλίο προσπαθήσαμε να βρούμε λύσεις στο πρόβλημα που παρουσιάστηκε. Δηλαδή: Ένα κουνελάκι ήθελε να γίνει αρχηγός και στο τέλος κατέληξε χωρίς φίλους. Τί θα μπορούσε να έχει κάνει

Έπειτα χωριστήκαμε σε ομάδες, Κάθε ομάδα φιλοτέχνησε ένα κουνελάκι και του έδωσε όνομα. Οι δουλειές ήταν ομαδικές, έπειτα από συζήτηση και διαπραγμάτευση των μελών. Έτσι:

Φωτογρ. 2073 Φωτογρ. 2074 Φωτογρ. 2075 Φωτογρ. 2076 Φωτογρ. 2079 Φωτογρ. 2082 Φωτογρ. 2083 Φωτογρ. 2084 Φωτογρ. 2086 Φωτογρ. 2088

47 (Τί μπορώ να κάνω όταν μου παίρνουν το παιχνίδι μου;;)

Ξεκινήσαμε την αφήγηση μιας ιστορίας. Ότι ο νονός έφερε στα βαφτιστήρια του τα δωράκια τους. Τα δωράκια ήταν τυλιγμένα με το ίδιο κίτρινο περιτύλιγμα.Φωτογρ. 2092

Το κοριτσάκι άνοιξε το δικό του δώρο βρήκε μέσα ένα τρενάκι και άρχισε να παίζει. Το αγοράκι άνοιξε το δικό του δώρο και βρήκε μέσα μια κουκλίτσα ροζ. Δεν του άρεσε το δώρο του και χωρίς να καταλάβει ότι είχε γίνει παρεξήγηση, άρπαξε από το κοριτσάκι το τρενάκι…έτσι λοιπόν άρχισε μια ολόκληρη συζήτηση,προτάσεις και λύσεις για ένα τόσο καθημερινό πρόβλημα ανάμεσα στα παιδιά

Φωτογρ. 2094

και μια αφίσα

Φωτογρ. 2100

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s