Πρωτομαγιάτικα και άλλα

Standard

Έχουμε επιστρέψει από τις πασχαλινές διακοπές με όρεξη και υγεία!!!Χρωστάω πολλά από αυτά που κάναμε εντος τάξης. Οπότε ξεκινώ με τα πρωτομαγιάτικα και άλλα…

Φωτογρ. 2115 Φωτογρ. 2117 Φωτογρ. 2118 Φωτογρ. 2120 Φωτογρ. 2121

Κινητικά παιχνίδια με αφορμή τα γράμματα που συνθέτουν τη λέξη πρωτομαγιά

Φωτογρ. 2102

Ανθοδέσμη

Φωτογρ. 2110 Φωτογρ. 2111

κι άλλες ανθοδέσμες

Φωτογρ. 2103 Φωτογρ. 2123 Φωτογρ. 2124 Φωτογρ. 2125 Φωτογρ. 2126

μαγιάτικα κορνιζάκια με ποίημα

Φωτογρ. 2131 Φωτογρ. 2134 Φωτογρ. 2137

Κρητική Λαϊκή Τέχνη

Και βέβαια μεγάλη αναφορά στα στεφάνια της Κατερίνας,επιτέλους τα κάναμε φέτος μετά από τρία χρόνια που τα είχα δει:

Φωτογρ. 2104 Φωτογρ. 2105 Φωτογρ. 2107 Φωτογρ. 2109

 

4 responses »

  1. Καλό μήνα γλυκιά μου Βάλια, με τις υπέροχες ιδέες σου και την αστείρευτη φαντασία!!! Δύναμη και κουράγιο για την τελική ευθεία…άλλωστε φάγαμε το βόδι, στην ουρά μείναμε. Σε παρακολουθώ ασταμάτητα και περιμένω τις προτάσεις σου για το καλοκαίρι. Φιλιά πολλά!!!

    Μου αρέσει!

    • Καλό μήνα Νικάκι μου!!! Είμαι έτοιμη για την τελική ευθεία. έχω γράψει ήδη το θεατρικό, βρίσκομναι σε μουσική ανζήτηση και το ολοκληρώνω μέσα στο σαββατοκύριακο.Μέσα στην επόμενη αβδομάδα ελπίθζω θα το έχω αναρτήσει!!!
      Σε φιλώ γλυκά!!!

      Μου αρέσει!

  2. Πολύ ωραίες δραστηριότητες, ραμμένες και κομμένες για μικρά παιδιά….συγχαρητήρια . Ιδιαίτερο και το στεφάνι με τις αυγοθήκες!!!

    Μου αρέσει!

    • Ευχαριστούμε πάρα -παρα πολύ Έφη. Σ’ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια, είναι πηγή κουράγιου για μας.Το στεφάνι ήθελα απάο καιρό να το κάνουμε-ιδεα από Κατερίνα Παπαευθυμίου, κι έτσι φέτος τα καταφέραμε. Ευχόμαστε ό,τι καλύτερο,αγάπη και χαρά!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

