Ένα σχόλιο »

  1. Βάλια υπέροχη η δουλειά σου, σε θαυμάζω για τον τρλοπο που δουλεύεις. Αυτό το βίντεο είνσι διαφορετικό απί τα άλλα και θα θελα αν μπορείς, να μου πεις τσ εργαλεία που χρησίμοποίησες γθα να το φτιάξεις.

    Μου αρέσει!

    • Καλησπέρα Μιχαέλα σε ευχαριστώ για το σχόλιο και τα καλά σου λόγια!!!Χρησιμοποιώ αρκετά προγράμματα editing,γιατι φτιάχνω κι άλλα video που δεν αφορούν στην εκπαίδευση. Για το συγκεκριμένο χρησιμοποιήσα το πρόγραμμα proshow producer. Καλή συνεχεια και με τα δικά σου video!!!

      Μου αρέσει!

      • Στην αρχή φαίνεται καπως περιεργο αλλα μετά συνηθίζεται το περιβάλλον και στο διαδικτυο υπαρχουν πολλα βοηθητικά video για editing!!!Καλή δύναμη και σε σένα!

        Μου αρέσει!

      • Εθδα κάποια, πρέπει να είναι εύχρηστο μετά από λίγη εξάσκηση. Απ οτι κατάλαβα όμως είναι επαγγελματικό και αρκετά ακριβό. Οπότε μόνο για χρήση στο σχολείο απαγορευτικό. Αν έχρι να μου προτείνεις κάτι εύχρηστο και free, καλοδεχούμενο.

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε