Αλφαβητούλα για τη γωνιά γραφής

Standard

Ένα κοριτσάκι γεμάτο γράμματα, μπορεί να μπει στη γωνιά της γραφής , σύντροφος των παιδιών, στο ταξίδι των γραμμάτων, των λέξεων και των προτάσεων!!!

Υλικά που θα χρειαστείτε:

–Λευκό, κίτρινο και κόκκινο κάνσον

–πουα χρωματιστά για τα γράμματα και καρό για το φόρεμα

–έναν διακορευτή σε σχήμα καρδιάς

–κόλλα, ψαλίδι, μαρκαδόροι για να τονίσετε τα χαρακτηριστικά του κοριτσιού.

–υφασμάτινη κόκκινη κορδέλα

Μεταφέρετε το πατρόν , που θα βρειτε παρακάτω, στα χαρτόνια που υποδεικνύονται. Κόβετε σε λευκό κάνσον το σώμα, σε κίτρινο τα μαλλιά. Κάνετε τον κόπο να κόψετε το καρό φόρεμα με βάση το πατρόν του σώματος. Με το διακορευτή σε σχήμα καρδιάς κόβετε πολλές καρδούλες και στολίζετε φόρεμα και μαλλιά. Κολλάτε τα κομμάτια του κοριτσιού μεταξύ τους. Στα πουα χαρτόνια σχεδιάζετε γράμματα, τα κόβετε και στολίζετε το φόρεμα. Έπειτα κόβετε άλλα λίγα γράμματα και τα περνάτε με υφασμάτινη κορδέλα  και στα δύο χέρια του κοριτσιου. Σχεδιάζετε και τονίζετε τα χαρακτηριστικά και έτοιμη….Καλή επιτυχία!!!

πατρον απο φωτογραφια

Ένα σχόλιο »

  1. Καλή σχολική χρονιά και καλώς σε βρήκα συναδέλφισσα.. Ωραίο, πολύ ωραίο το κοριτσάκι, αλλά λύσε μου μια απορία… Θα το βάλεις από τη πρώτη μέρα; Γιατί εγώ φέτος σκέφτομαι να αφήσω την τάξη τελείως άδεια (ε,χμ, όχι τελείως, έβαλα κάτι λουλουδάκια για διακόσμηση στους πίνακες ανακοινώσεων, και τη σοφή κουκουβάγια μου που λέει καλή χρονιά στην πόρτα), και σκοπεύω να περιμένω να φτιάξω ΤΑ ΠΑΝΤΑ από την αρχή με τα παιδιά, να κάνουμε σχεδιασμό των γωνιών, να δούμε τί χρειαζόμαστε και τι όχι.

    Μου αρέσει!

    • Καλώς σε βρήκα κι εγώ με τη σειρά μου, και σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Λοιπόν σε ότι λες έχεις δίκιο.Όμως πιστεύω οτι μερικές γωνιές, όπως αυτές της γραφής, των μαθηματικών και του μουσείου πρέπει να έχουν κάποια δείγματα εργασιών που θα λειτουργούν σαν σημεία αναφοράς. Παλαιότερα δεν έβαζα σχεδόν τίποτα. Όμως η καθολική έλλειψη ερεθίσματος από την πλευρά μου δε λειτούργησε θετικά για να γεννηθούν ιδέες. Είμαι της άποψης ότι η ιδέα γεννάται από ένα ερέθισμα , ένα ποίημα, μια λέξη και ούτω καθ εξής. Οπότε στην αρχή πάντα βάζω δείγματα και όταν μπούμε στη διαδικασία του διλόγου, ανάλυσης κλπ , τότε βγαίνουν και μπαίνουν οι δικές τους εργασίες, εξ ολοκλήρου. Έπίσης όταν υποδέχομαι πρώτη μέρα τα παιδιά, που όπως ξέρεις έχουμε κλάματα κλπ, τα ερεθίσματα στους τοίχους λειτουργούν κάπως καταπραυντικά. Πχ, Α κοίτα τί θα κάνουμε σε εκείνη τη γωνίτσα, κάποιος μας καλέι να πάμε…¨οταν όλα θα πάρουν το δρόμο τους τότε η τάξη θα έχει το δικό τους στίγμα!Αυτά. Ελπίζω να μη σε κούρασα και πολύ. Καλή Σχολική Χρονιά και σένα και καλή δύναμη!!!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε