Παρουσιολόγιο νο2 «Τα πιθηκάκια»

Standard

Όπως έλεγα και σε προηγούμενη ανάρτηση, το παρουσιολόγιο μανιτάρι, δε μου γέμισε και πολύ το μάτι. Έτσι πήρα τους δρόμους και έφτασα στο παλιό μου λημέρι (5ο νηπιαγγωγείο Πύργου) για να δω , πρωτίστως τις συναδέλφους, και δευτερευόντως να πάρω το πατρόν του παρουσιολογίου από το περσινό Παράθυρο στην Εκπαίδευση του Παιδιού.

Βγήκε κάπως έτσι.

Υλικά που θα χρειαστείτε:

–καφέ (σκούρο και ανοιχτό), κίτρινο, πράσινο κάνσον

–κόλλα χρυσόσκονη (χρυσό και κόκκινο)

–πούλιες κόκκινες για τη μύτη

–ματάκια κατασκευών

–μαρκαδόρος λεπτός για να τονίσετε τις λεπτομέρειες στη μουσούδα

–(προαιρετικά ταινία χρατς αυτοκόλλητη)

–κόλλα, ψαλίδι

Σχεδιάζετε, κόβετε και μεταφέρετε στα χαρτόνια τα κομμάτια, σύμφωνα με τα πατρόν που θα βρείτε παρακάτω. Φτιάχνετε τον φοίνικά και πάνω του κολλάτε τα πιθηκάκια  με τις μπανάνες τους. Τονίζετε τις λεπτομέρεις με μαρκαδόρο και γκλίτερ γκλου. Κολλάτε τα ματάκια και τις πούλιες για μύτη και… έτοιμα τα πιθηκάκια.

Εγώ θα βάλω ταινία χρατς αυτοκόλλητη και θα κολλήσω τα ονόματα και τις φωτογραφίες των παιδιών. Κάθε μέρα που θα έρχονται θα κολλάνε τη φωτογραφία τους και φεύγοντας θα την ξεκολλάνε.

Καλή Επιτυχία!!!

Πατρόν φοίνικα από φωτογραφία

πατρόν πιθήκου και μπανάνας

Ένα σχόλιο »

  1. Καλή χρονιά να έχουμε Βάλια!!
    Το είχα φτιάξει κι εγώ πέρσι . Ήταν πολύ ωραίο και άρεσε πολύ στα παιδιά, αλλά για να προσθέσω κι εγώ κάτι…. Πάνω στον φοίνικα κόλλησα γαντζάκια σαν αυτά που βάζουμε για τα κάδρα και τριγωνάκια στα μαιμουδάκια. έτσι τα παιδιά κρεμούσαν τα μαϊμουδάκια στα γαντζάκια τους όταν έμπαιναν στην τάξη και ήταν λες και ήταν πραγματικά έτσι που κουνιόνταν πάνω στον φοίνικα! είχε πολύ πλακα!!! δυστυχώς δεν έχω πρόχειρη φωτο! δοκιμασέ το έχει πλάκα!!! φιλια πολλά και στο δικό σου «μαϊμουδάκι» που σου μοιάζει τοοοοοσοοοο!!!!

    Μου αρέσει!

  2. Καλή χρονιά Άννυ και σε σένα μα υγεία, υπομονή κια χαρά!!!Για να είμαι ειλικρινής, δεν μου πέτυχε και τόσο το παρουσιολόγιο, κάτι χάθηκε στη μεγέθυνση.Προσπάθησα να τα μπαλώσω με χρυσόσκονη, αλλά η ζημιά είχε γίνει.Τέλος πάντων, η ιδέα σου είναι καταπληκτική. Θα κουνιούνται τα πιθηκάκια έτσι.Πρόλαβα και έβαλα την ταινία χρατς, μη χάσω, και τα κόλλησα κι απο πάνω, οπότε κρατάω την ιδέα. Μακάρι να είχες μια φωτογραφία!!!
    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια-οτι δηλαδή το παιδί μου μοιάζει. Θα τα μεταβιβάσω στον άντρα μου, χαχαχ!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε