Αμέσως μετά το μικρό αφιέρωμα στη γιορτή της μητέρας ξεκινήσαμε τα μέσα μεταφοράς
Το παιχνιδάκι του τρένου. Όλα τα παιδάκια σχηματίζουν ένα τρένο, χρησιμοποιώντας καρέκλες.
Τα παιδιά κρατούν ταμπέλες στις οποίες είναι γραμμένες οι πόλεις που θέλουν να κατέβουν. Προσοχή στις Πόλεις αυτές κατεβαίνουν μόνο τα παιδάκια που το όνομά τους αρχίζει από το αντίστοιχο γράμμα της Πόλης.
Πχ. Στην Καλαμάτα θα κατέβει ο Κωνσταντίνος, η Κοραλλία κλπ. Βέβαια η αποβίβαση πρέπει να γίνει αυτόματα από τα παιδιά. Αν δεν κατέβουν στη σωστή στάση θα πρέπει να περιμένουν το τρένο να ολοκληρώσει το ταξίδι του..
Εργασίες αφιερωμένες στο μύθο του Δαίδαλου και του Ίκαρου.
Δραματοποίηση του μύθου
Ο Δαίδαλος ήταν ένας πάρα πολύ καλός γλύπτης, τεχνίτης, αλλά και αρχιτέκτονας. Τα αγάλματα που έφτιαχνε ήταν τόσο παραστατικά, που έμοιαζαν με αληθινά
Όμως ο Δαίδαλος δε συμπαθούσε καθόλου τον ανηψιό του τον Τάλλο, οοποίος ήταν εξίσου καλό τεχνίτης. Αποφάσισε να τον βγάλει από τη μέση.
Ο Δαίδαλος εξορίστηκε στην Κρήτη. Εκεί ο βασιλιάς Μίνωας του ανέθεσε να χτίσει ένα παλάτι , αλλά και τον λαβύρινθο στον οποίο θα κυκλοφορούσε ο Μινώταυρος.
Στην Κρήτη ο Δαίδαλος ερωτεύτηκε τη Ναυκρατη και μαζί της απέκτησε έναν γιο , τον Ίκαρο.
Ο Δαίδαλος όμως, θέλησε να επιστρέψει στην Αθήνα από όπου καταγόταν. Ο Μίνωας δεν τον άφησε και μάλιστα τον έκλεισε στη φυλακή. Επειδή ήταν καλός και έξυπνος τεχνίτης κατασκεύασε φτερά, τα οποία κόλλησε με κερί. Έτσι με το γιο του Ίκαρο κατάφερε να πετάξει μακριά από την Κρήτη. Όμως στην πορεία συνέβη κάτι τραγικό. Ο Ίκαρος δεν υπάκουσε τις εντολές του πατέρα του και πέταξε κοντά στον ήλιο. Οι ζεστές ηλιαχτίδες του ήλιου έλιωσαν το κερί στα φτερά. Ο Ίκαρος έπεσε και πνίγηκε στο Πέλαγος
Επίσης προβληματιστήκαμε με την ακόλουθη ιστοριούλα
Και παίξαμε στην αυλή. Στην αρχή χωριστήκαμε σε δύο ομάδες τους οδηγούς και τους πεζούς. Τα παιδιά ελεύθερα στο χώρο κινούνταν. Τα αυτοκίνητα άναρχα, οι πεζοί άναρχα. Όλα γίνονταν χωρίς κανονισμούς. έπειτα από το πρώτο παιχνίδι ακολούθησε συζήτηση. Τι θα γινόταν αν όλα αυτά συνέβαιναν στην πραγματικότητα;;
Στο δεύτερο παιχνίδι, τα αυτοκινητάκια κινούνταν σε συγκεκριμένο δρόμο και οι πεζοί στο πεζοδρόμιο. Στο τρίτο παιχνίδι τα παιδιά έπρεπε να περάσουν απέναντι, με ή χωρίς φωτεινούς σηματοδότες