Μέσα μεταφοράς και κυκλοφοριακή αγωγή

Standard

Αμέσως μετά το μικρό αφιέρωμα στη γιορτή της μητέρας ξεκινήσαμε τα μέσα μεταφοράς
011

012

013
Τα αυτοκινητάκια μας
006

008

009

010
Το παιχνιδάκι του τρένου. Όλα τα παιδάκια σχηματίζουν ένα τρένο, χρησιμοποιώντας καρέκλες.015

016

017

018

019
Τα παιδιά κρατούν ταμπέλες στις οποίες είναι γραμμένες οι πόλεις που θέλουν να κατέβουν. Προσοχή στις Πόλεις αυτές κατεβαίνουν μόνο τα παιδάκια που το όνομά τους αρχίζει από το αντίστοιχο γράμμα της Πόλης.
Πχ. Στην Καλαμάτα θα κατέβει ο Κωνσταντίνος, η Κοραλλία κλπ. Βέβαια η αποβίβαση πρέπει να γίνει αυτόματα από τα παιδιά. Αν δεν κατέβουν στη σωστή στάση θα πρέπει να περιμένουν το τρένο να ολοκληρώσει το ταξίδι του..
023

024

025
Βιβλία που χρησιμοποιήσαμε
039

040
Τα αεροπλανάκια μας
041

042

043

044

045
Εργασίες αφιερωμένες στο μύθο του Δαίδαλου και του Ίκαρου.
030
Δραματοποίηση του μύθου
Ο Δαίδαλος ήταν ένας πάρα πολύ καλός γλύπτης, τεχνίτης, αλλά και αρχιτέκτονας. Τα αγάλματα που έφτιαχνε ήταν τόσο παραστατικά, που έμοιαζαν με αληθινά
031
Όμως ο Δαίδαλος δε συμπαθούσε καθόλου τον ανηψιό του τον Τάλλο, οοποίος ήταν εξίσου καλό τεχνίτης. Αποφάσισε να τον βγάλει από τη μέση.
032

033
Ο Δαίδαλος εξορίστηκε στην Κρήτη. Εκεί ο βασιλιάς Μίνωας του ανέθεσε να χτίσει ένα παλάτι , αλλά και τον λαβύρινθο στον οποίο θα κυκλοφορούσε ο Μινώταυρος.
034

035
Στην Κρήτη ο Δαίδαλος ερωτεύτηκε τη Ναυκρατη και μαζί της απέκτησε έναν γιο , τον Ίκαρο.
036
Ο Δαίδαλος όμως, θέλησε να επιστρέψει στην Αθήνα από όπου καταγόταν. Ο Μίνωας δεν τον άφησε και μάλιστα τον έκλεισε στη φυλακή. Επειδή ήταν καλός και έξυπνος τεχνίτης κατασκεύασε φτερά, τα οποία κόλλησε με κερί. Έτσι με το γιο του Ίκαρο κατάφερε να πετάξει μακριά από την Κρήτη. Όμως στην πορεία συνέβη κάτι τραγικό. Ο Ίκαρος δεν υπάκουσε τις εντολές του πατέρα του και πέταξε κοντά στον ήλιο. Οι ζεστές ηλιαχτίδες του ήλιου έλιωσαν το κερί στα φτερά. Ο Ίκαρος έπεσε και πνίγηκε στο Πέλαγος
037

038
Επίσης προβληματιστήκαμε με την ακόλουθη ιστοριούλα
020
Και παίξαμε στην αυλή. Στην αρχή χωριστήκαμε σε δύο ομάδες τους οδηγούς και τους πεζούς. Τα παιδιά ελεύθερα στο χώρο κινούνταν. Τα αυτοκίνητα άναρχα, οι πεζοί άναρχα. Όλα γίνονταν χωρίς κανονισμούς. έπειτα από το πρώτο παιχνίδι ακολούθησε συζήτηση. Τι θα γινόταν αν όλα αυτά συνέβαιναν στην πραγματικότητα;;
Στο δεύτερο παιχνίδι, τα αυτοκινητάκια κινούνταν σε συγκεκριμένο δρόμο και οι πεζοί στο πεζοδρόμιο. Στο τρίτο παιχνίδι τα παιδιά έπρεπε να περάσουν απέναντι, με ή χωρίς φωτεινούς σηματοδότες
026

027

029
Προς το παρόν αυτά, τα υπόλοιπα την επόμενη εβδομάδα.

Σχολιάστε