Μπογιάτι..ζοντας!!!

Standard

Ο Άγιος Στέφανος όπου κατοικώ και εργάζομαι λέγεται αλλιώς και Μπογιάτι, γι αυτό και ο τίτλος!!!Ασχοληθήκαμε με τα χρώματα και καμαρώνουμε

Φωτογρ. 2808 1 Φωτογρ. 2808 4 Φωτογρ. 2809 1 Φωτογρ. 2810 1

Κάναμε το γνωστό πείραμα ανάμειξης χρωμάτων, χρησιμοποιώντας γάλα,χρώματα ζαχαροπλαστικής και διάλυση με απορρυπαντικό πιάτων! Βέβαια είχαμε επιχειρήσει και στο σπίτι το καλοκαίρι με καλύτερα χρωματικά αποτελέσματα

Φωτογρ. 2507 Φωτογρ. 2510Φωτογρ. 2508Φωτογρ. 2512

Ανακατέψαμε χρώματα στην παλέτα

Φωτογρ. 2811 1

Φτιάξαμε δικές μας παλέτες δανειζόμενοι την ιδέα από το Νηπιαγωγείο Αγάπη μου

Φωτογρ. 2812 1

Ουράνιο Τόξο με αντικείμενα της τάξης

Φωτογρ. 2814 1 Φωτογρ. 2816 1 Φωτογρ. 2818 1 Φωτογρ. 2819 1

Για να τιμήσουμε το χρώμα πράσινο, φτιάξαμε βατραχάκια χαρτοδιπλωτικής τύπου μάπετ

Φωτογρ. 2820 1 Φωτογρ. 2821 1

(ιδέα από πίντερεστ)

Φωτογρ. 2827 2

χρώματα παγωτά και ανακατεμένα ξυλάκια (ιδέα από πιντερεστ)

Φωτογρ. 2822 1 Φωτογρ. 2823 1 Φωτογρ. 2824 1

Παιχνίδι Ο κύβος με τα χρώματα . Κάθε παιδί πετάει τον κύβο αν του τύχει οποιδήποτε χρώμα, διαλέγει την αντίστοιχη ερώτηση. Πχ Πες τρία φρούτα που να έχουν χρώμα κόκκινο κλπ

Φωτογρ. 2825 1 Φωτογρ. 2826 2

άλλο ένα παιχνίδι που βρήκα στο πίντερεστ και ξέχασα να το αναρτήσω εχθές:

Φωτογρ. 2861

Φτιάξαμε μπογιά λιώνοντας κιμωλία και συμπληρώνοντας με λάδι

Φωτογρ. 2833 (2) Φωτογρ. 2835 (2)

Φωτογρ. 2836 (2)

Φυλακίσαμε το ουράνιο τόξο!!Να με συγχωρούν πολύ οι συνάδελφοί μου δε θυμάμαι σε ποιο ιστολόγιο το είδα! Ανακατέψαμε ζάχαρη με τέμπερα

Φωτογρ. 2839 (2) Φωτογρ. 2840 (2) Φωτογρ. 2842 (2) Φωτογρ. 2845 (2)

Χρωματιστά ανθρωπάκια, χρωματιστά τουκαν

Φωτογρ. 2848 (2) Φωτογρ. 2852 (2)

Αντιθέσεις

Φωτογρ. 2860

Φωτογρ. 2868 Φωτογρ. 2869 Φωτογρ. 2870 Φωτογρ. 2872 Φωτογρ. 2874Φωτογρ. 2876

Κλασικά μιλήσαμε για το ζωγράφο Βαν Γκογκ και φτιάξαμε τη γωνιά του

Φωτογρ. 2885

Στο καλλιτεχνικό εργαστήρι Ρέον

όπου μαθητεύω έχω δει πολλά και όμορφα καπέλα!!!Φτιάξαμε κι μείς στο νηπιαγωγείο ένα πολύχρωμο

Φωτογρ. 2887 Φωτογρ. 2888

Φωτογρ. 2867

και βεβαίως δεν το φτιάξαμε για να το βλέπουμε, το φτιάξαμε για να παίξουμε

Καθένας που φορούσε το καπέλο έλεγε δυνατά ένα χρώμα, αμέσως οι υπόλοιποι έκλειναν τα μάτια και φαντάζονταν εικόνες φανταστικές ή αληθινές από το αντίστοιχο χρώμα πχ κόκκινο,κίτρινο,πορτοκαλί κλπ

Φωτογρ. 2898

Με την ευκαιρία του Βαν Γκογκ, φτιάξαμε μερικά ηλιοτρόπια να στολίζουν τον τοίχο μας

Φωτογρ. 2864 Φωτογρ. 2866 Φωτογρ. 2879 Φωτογρ. 2882

Ιδέα από πίντερεστ

Το ταξίδι της γραμμής

Φωτογρ. 2890 Φωτογρ. 2891

Φωτογρ. 2892

Κι επειδή το τραγούδι της Παρασκευής ήταν αφιερωμένο στην αγάπη και στο κόκκινο χρώμα, μοιράσαμε καρδιές

Φωτογρ. 2895

Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Ένα σχόλιο »

  1. Καλή μου Βάλια, τι χρώματα! Τι ζωντάνια που έχει η ταξούλα σου! Τι όμορφες καρδούλες! Μα πόση φαντασία κρύβει το μυαλό σου;;;;;;;;;; Όλα τα λεφτά βέβαια τα ηλιοτρόπια!!!!!!!!!!!!! Να κλέψω λιγάκι την όμορφη ιδέα σου για μετά την 28η Οκτωβρίου; Θα χαρούν πολύ τα ζωηρά μου ζουζούνια με την ιδέα σου. Μπράβο και πάλι Μπράβο!!!

    Μου αρέσει!

  2. Βάλια μου, δεν προλαβαίνω να … print-άρω το υλικό σου!!!
    Τι έξαρση δημιουργικότητας!!!
    Αχ αυτό το καπέλο, το ζήλεψα! Μια φορά προσπάθησα αλλά δεν μου βγήκε…
    Υπάρχει κάποιο κόλπο;

    Καλή συνέχεια!!!

    Μου αρέσει!

    • Μαγικό μου καπέλο είσαι πάντα τόσο καλό κι ευγενικό μαζί μας!!!Ευχαριστούμε παρα πολύ!!!Το καπέλο δεν είναι δύσκολο άμα θες στείλε μου στο facebook τηλ σου να σε πάρω να σου πω!!!Δεν υπάρχει κόλπο, είναι εύκολο αλήθεια!!!

      Μου αρέσει!

      • Αμέ. Κόβεις ένα κύκλο μεγάλο, ανοίγεις μια τρύπα-δεν πετάς τον κύκλο της τρύπας το κρατάς. Μετά παίρνεις ένα άλλο χαρτόνι μετράς πόσο ψηλό θες να ναι το καπέλο σου (κατα ύψος). πχ 20 εκαστοστά. Κάνεις ένα σημαδάκι και τραβάς μια γρααμμή κατα μήκος όλου του χαρτονιού. Κόβεις. Τώρα έχεις ένα κομμάτι Τόσο στο πάνω μέρος , όσο και στο κάτω μετρ΄ς με το χάρακα περίπου δύο εκατοστά (κατα ύψος) κάνεις ένα σημαδάκι πάνω και κάτω με το μολύβι σου. Μετά τραβάς μια γραμμη από το κάτω σημάδι σου ως το τέλος του χαρτονιού. Και στο πάνω μέρος τα ίδια θα κάνεις. Έχεις φτιάξει λοιπόν δύο παράλληλες γραμμές. Κατα μήκος των παραλληλων γραμών και ανα δύο εκατοστάκάνεις με το ψαλίδι εγκοπές. Και στο πάνω και στο κάτω μέρος. . Κάνεις ρολό το χαρτόνι και γυρίζει τις εγκοπές προς τα έξω. Ενώνεις με κόλλα τον κύκλο με την τρύπα με το ρολό σου ( στο κάτω μέρος οι εγκοπές προς τα έξω. Τώρα στο πάνω μέρος γυρίζεις τις εγκοπές προς τα μέσα. Αναποδογυρίζεις το καπέλο. Θυμάσαι που φύλαξες έναν κύκλο;; Τον παίρνεις και τον περνάς από μέσα στον πάτο. Κόβεις άλλον ένα κύκλο ίδιας περιμέρου με αυτόν που έβαλες στον πάτο.Αναποδογυρίζεις πάλι το καπέλο και κολλάς τον νέο σου κύκλο στο πάνω μέρος. έτοιμο.Βοήθησα καθόλου;;

        Μου αρέσει!

  3. Αν βοήθησες λέει;!!!
    Μου φαίνεται ότι θα είσαι καλή και στα μαθήματα δια αλληλογραφίας!!!

    Το λάθος που έκανα υποθέτω ότι ήταν ότι ξεκινούσα από το χαρτόνι κι όχι από τους κύκλους.
    Έτσι δεν μου έβγαιναν και πολύ σωστά τα μέτρα…

    Χίλια ευχαριστώ!!!

    Θα ξαναπροσπαθήσω, μόλις βρω επιτέλους λίγο χρόνο…

    Συγγνώμη που σε κούρασα να γράφεις τόσα…!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε