Daily Archives: 30 Δεκεμβρίου, 2010

Καλή Χρονιά

Standard

Με αφορμή το προηγούμενο ποστ, απαντώντας στις ερωτήσεις του Προυστ ,διερωτήθηκα για διάφορα…. ένα από αυτά…Αλλά, καλύτερα ας μας πει Ο Ray Charles  την απάντηση κατευθείαν. Αυτή η απάντηση είναι η ευχή μου για το νεό έτος: Να πιστέψετε όλοι στην ψυχή σας και Θα τα πούμε του χρόνου με το καλό!!!

Καλή σας Νύχτα…


Το ερωτηματολόγιο του Προυστ…

Standard

Η αγαπημένη μου Άντρια με κάλεσε να απαντήσω στο παρακάτω ερωτηματολόγιο και χωρίς φόβο αυτό θα κάνω, αμέσως παρακάτω:

Η Απόλυτη ευτυχία για σας είναι:

Η Μυρτώ και ο Βαλάντης

Τί σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί:

Η Μυρτώ

Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια:

Χθες το απόγευμα

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι:

Αρχίσαν οι σοβαρές ερωτήσεις! λοιπόν… βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα μου είναι ότι είμαι, φαινομενικά, κουλ..

Το βασικό ελάττωμά σας;

Τελειομανής, πεισματαρα,ισχυρογνωμων καμια φορα,παραξενη και άλλα πολλά

Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;

Αυτοί που φωνάζουν,που απεργούν, που καμιά φορά φορά θέλουν να γκρεμιστούν όλα για να χτιστούν από την αρχή

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο:

Με τη Μαφάλντα

Ποια είναι η ταινία που σας σημάδεψε περισσότερο:

Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα..(Άκου πτώμα να μαθαίνεις)

Σε ποιά λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια;

Σχεδόν σε όλα, εκτός από αυτά που έχουν να κάνουν με προδοσία…

Το αγαπημένο σας ταξείδι:

Αυτό που θα προκύψει στο μέλλον

Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς:

Μετά από διάφορα αναγνώσματα έχω καταλήξει σε έναν μόνο Έλληνα. Ο αγαπημένος μου Έλληνας συγγραφέας είναι ο Κώστας Ταχτσής ,αλλά αγαπημένο βιβλίο που με έχει σημαδέψει πραγματικά είναι το Διπλό βιβλίο του Δ. Χατζη.

Αγαπημένοι θεατρικοί συγγραφείς: Τσέχωφ, Μπέκετ, Ιονέσκο

Ποιά αρετή προτιμάτε σε μια γυναίκα:

Τη σιωπή

Και σε έναν άντρα;

Την τόλμη

Το βιβλίο που σας σημάδεψε:

Το διπλό βιβλίο του Δ. Χατζή, ο Μικρός Πρίγκιπας, Η Μόμο του Έντε

Αγαπημένος συνθέτης:

Johnn Mayall, Ray Charles

Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους:

Κανένα, κάνω ντούς και βγαίνω πανικόβλητη, γιατί η κόρη μου κλωτσάει την πόρτα φωνάζοντας, μανούλα, μανούλα…

Ο Αγαπημένος σας Ζωγράφος:

Έλληνες : Γ, Γαϊτης, Α, Ακριθάκης( ευχαριστώ το ελενίτσι που μου τον συνέστησε)

Μιρό, Ματις, Μαλεβιτς, Καντινσκι…

Το αγαπημένο σας χρώμα:

Το μαύρο

Ποιο είναι το μότο σας:

Το να γνωρίζεις Δεν είναι τίποτα, το να φαντάζεσαι είναι το παν. Ανατολ Φραντς

Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο:

Για πολλά, και για τίποτα συγκεκριμένο..

Τί απεχθάνεστε περισσότερο απ όλα;

Τη φράση » Έχει Ο Θεός»

Ποιά είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Παλιά το κολλάζ, τώρα δεν προλαβαίνω και πολλά πράγματα, οπότε διαβάζω, δανείζομαι από τη βιβλιοθήκη

Ο μεγαλύτερός σας φόβος:

Το σκοτάδι

Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέμματα;;

Όταν δεν μπορώ να κάνω αλλιώς

Το αγαπημένο σας ποτο;

Η Βότκα

Εαν συνέβαινε να συναντήσετε το Θεο τί θα θέλατε να σας πει

Αν έχει ή οχι-απάντηση στην φράση: Έχει ο Θεός..

Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό

Σύγχυση, είμαι σε σύγχυση αλλά πιστεύω με προγραμματισμό θα φτιάξει λιγο.

Ευχαριστώ την Άντρια για την ευκαιρία που μου έδωσε να ρωτήσω τον εαυτό μου μερικά πράγματα, να θυμηθώ….Θα ήθελα να πεθάνω στον ύπνο μου…